Ochutnať Slovensko sa oplatí od 13. januára do 15.februára počas Zimného festivalu jedla, ktorý prebieha priamo vo vybratých TOP reštauráciách z gastronomického sprievodcu Gurmán na Slovensku. Návštevníkom ponúka zážitok a blažený pocit z lahodného jedla, atmosféry reštaurácie a profesionality celého personálu.
Piaty ročník tejto výnimočnej gastronomickej udalosti umožní každému, kto má záujem o kvalitnú gastronómiu, navštíviť tie najlepšie a veľakrát cenovo nedostupné reštaurácie Slovenskej republiky, a to za naozaj symbolické ceny. Predaj vstupeniek sa začal už 1. decembra 2016.
Festivalové menu pozostáva z troch jedál:
typ degustácie |
zostava |
cena |
cena |
Základná |
1 x jedlo |
10,- |
10,- |
Dvojchodová |
2 x jedlo |
18,- |
16,- |
Trojchodová |
3 x jedlo |
23,- |
19,- |
Typ degustácie |
Zostava |
Základná 10 € / 10 € |
1 x jedlo |
Dvojchodová 18 € / 16 € |
2 x jedlo |
Trojchodová 23 € / 19 € |
3 x jedlo |
cena 1 pre Bratislavský kraj
cena 2 pre ostatné Slovensko
Každá degustácia platí len pre 1 osobu.
Ako sa zapojiť?
Na to, aby ste sa mohli do Zimného festivalu jedla zapojiť, potrebujete mať zakúpený Degustačný kupón do vami vybranej reštaurácie cez kúpiť degustáciu. Ak chcete zapojiť aj svojich blízkych a priateľov, ponúkame vám Darčekové poukazy na degustáciu v akejkoľvek reštaurácii či darčekové šeky na relaxačné Gurmán pobyty, ktorými obdarovaných potešíte pri akejkoľvek slávnostnej príležitosti. Netradičný zážitok zas poskytnú gastronomické jazdy naším Gurmán busom.
Akú výhodu mi poskytne zakúpenie festivalového Degustačného kupónu do niektorej zo zúčastnených reštaurácií?
V čase trvania festivalu pre vás festivalové reštaurácie pripravili tri jedlá, ktoré sú každé niečím zaujímavé a zároveň sú festivalovým hosťom ponúkané za nižšie ceny, ako by stáli pri bežnej objednávke v reštaurácii. K festivalovému menu je podávaná minerálna voda alebo nealko nápoj. Navyše, už pri dvoch chodoch dostanete aj pohár vína alebo pivka. V súčte je to zaujímavá ponuka a v niektorých prémiových reštauráciách festivalová cena činí až 40% zľavu oproti bežnej cene, v iných reštauráciách je to možno 20%, no väčšinou dostanú hostia ešte aj niečo naviac. Skutočne sa oplatí využiť túto ponuku a pozvať vašu rodinu na skvelú večeru či obchodných partnerov na výhodný pracovný obed!
Najčastejšie otázky, ktoré zaujímajú návštevníkov festivalu jedla:
Môžem do reštaurácie prísť aj „len tak“ bez toho, aby som si niečo objednal cez stránku festivalu?
Nie, návšteva reštaurácie a ochutnanie jej festivalového menu nie je možné bez Degustačného kupónu, ktorý si objednáte a uhradíte prostredníctvom stránky www.zimnyfestivaljedla.sk.
Objednal som festivalové menu pre mňa aj pre manželku a uhradil ho pred viac ako týždňom. Na môj mail mi však stále neprišiel Degustačný kupón. V čom je problém?
Degustačné kupóny z bezpečnostných dôvodov neposielame zákazníkom na mail, ale môžu si ich stiahnuť zo svojho konta na stránke www.zimnyfestivaljedla.sk.
Ako darček som dostal Darčekový poukaz na Zimný festival jedla. Môžem priamo s ním prísť do reštaurácie a dostanem trojchodové menu?
Nie, len s Darčekovým poukazom do reštaurácie nechoďte. Reštaurácia vyhradila pre návštevníkov Zimného festivalu jedla len určitý počet miest a s Vašou návštevou neráta. Darčekový poukaz si musíte uplatniť tak, že ním „zaplatíte“ vybranú degustáciu v niektorej z festivalových reštauráciína stránke www.zimnyfestivaljedla.ska na základe toho Vám bude vygenerovaný Degustačný kupón. V jednej objednávke si môžete naraz uplatniť maximálne 3 Darčekové poukazy.
Dostanem za nevyužitý Darčekový poukaz peniaze?
Nie, peniaze sa z nevyužitých poukazov a kupónov nevydávajú.
Svoju degustáciu som uhradila prostredníctvom internet bankingu. V zmluvných podmienkach máte napísané, že neuhradené objednávky budú stornované do 24 hodín. Stornujete moju objednávku, aj keď som ju uhradila?
Nie, Vaše objednávku nestornujeme. Pri rezerváciách rátame s určitým časovým oneskorením spôsobeným presunom úhrad medzi bankami.
V piatok (včera) som uhradil našu objednávku na nedeľný obed. Pri objednávke mám napísané, že sa čaká na zaznamenanie úhrady, no tá do pravdepodobne kvôli víkendu nepríde. Ako postupovať?
Pošlite nám prosím mail s potvrdením o úhrade a my danú objednávku potvrdíme ako uhradenú.
Objednávala som si degustáciu do Brasserie La Marine. Omylom som však zaklikla BrasserieAnjou. Chcela by som túto objednávku zrušiť. Ako postupovať?
Stačí nám napísať mail s číslom Vašej objednávky a my Vám ju bez problémov zrušíme.
Niečo mi vbehlo do programu a degustácie sa nemôžem zúčastniť. Môžem si svoju degustáciu presunúť na iný termín?
Degustácie je možné presunúť na iný termín len po dohode s reštauráciou. Zavolajte prosím do reštaurácie, do ktorej ste si objednali svoju degustáciu.
Na festivalovú večeru sa chystáme aj s naším trojročným synom. Môžem mu k nášmu festivalovému menu niečo doobjednať?
K Vášmu festivalovému menu si môžete doobjednať ľubovoľné položky z bežného menu reštaurácie, nie však položky ktoré ponúka v rámci Zimného festivalu jedla.
Za festivalové menu som zaplatil prostredníctvom online platobného systému a peniaze mi boli stiahnuté z účtu. Degustačný kupón však vo svojom profile stále nemám. V čom je problém?
Je možné, že ste objednávací proces predčasne ukončili a hoci ste objednávku uhradili, systém ju nestihol potvrdiť. Pošlite nám, prosím, potvrdenie o úhrade z vašej banky. My objednávku v systéme potvrdíme ako uhradenú.